Циклова комісія електромеханічних дисциплін

Методична проблема над якою працює Циклова комісія в 2024-2025 н.р. – "Розвиток фахової компетентності викладачів і здобувачів освіти в умовах змішаного навчання в контексті оновлення вимог ринку праці".

 

 

 

 

Снігур Ігор Володимирович – голова циклової комісії

 

 

 

Циклова комісія електромеханічних дисциплін є випусковою  комісією фахових молодших бакалаврів, що навчаються за спеціальністю:

Склад циклової комісії електромеханічних дисциплін 

 Освітній процес забезпечують:

  • стандарт фахової передвищої освіти освітньо-професійного ступеня фаховий молодший бакалавр відповідної галузі знань та спеціальності;
  • освітньо-професійна програма;
  • навчальний план;
  • графік освітнього процесу.

Викладачі циклової комісії електромеханічних дисциплін здійснюють навчання з таких освітніх компонент (навчальних дисциплін):

  • Технічне обслуговування верстатів з програмним управлінням і робототехнічних комплексів
  • Приводи верстатів з числовим програмним управлінням і промислових роботів
  • Основи обробки матеріалів та інструмент
  • Основи технології машинобудування
  • Основи дискретної автоматики та мікропроцесорної техніки
  • Інформаційні устрої верстатів з програмним управлінням і робототехнічних комплексів
  • Будова і налагодження систем програмним управлінням
  • Основи електроприводу
  • Електрообладнання верстатів з програмним управлінням, робототехнічних комплексів та автоматизованих технологічних установок
  • Будова і обслуговування верстатів з програмним управлінням і робототехнічних комплексів
  • Економіка, організація та планування виробництва
  • Електропривод та електрообладнання машинобудівних підприємств
  • Автоматичне управління типовими технологічними процесами
  • Охорона праці в галузі
  • Програмування мікропроцесорної техніки
  • Розрахунки з вибору електричних та електричних пристроїв

Усі освітні компоненти (нормативні і вибіркові навчальні дисципліни, практики тощо), що входять до циклів загальної і професійної підготовки освітньо-професійних програм, забезпечені програмами та робочими навчальними програмами, розробленими викладачами коледжу.

Навчальні і робочі навчальні програми відповідають Стандарту фахової передвищої освіти (далі – Стандарту) освітньо-професійного ступеня фаховий молодший бакалавр та потребам регіонального ринку праці.

Структура, зміст та оформлення навчальних та робочих навчальних програм відповідають вимогам «Методичні рекомендації з розроблення робочих програм навчальних дисциплін у Черкаському політехнічному фаховому коледжі».

Навчальні та робочі навчальні програми викладені державною мовою, схвалені на засіданні циклової комісії та затверджені в установленому порядку. Передбачені можливості оновлення змісту навчальних програм дисциплін у відповідності з науково-технічними досягненнями, змінами потреб регіонального ринку праці.

Навчально-методичне забезпечення формується як навчальні методичні комплекси освітніх компонент у паперовому та електронному вигляді, що містять:

  • навчальні і робочі навчальні програми з освітніх компонент (навчальних дисциплін);
  • конспекти лекцій (плани занять);
  • методичні рекомендації до виконання лабораторних (практичних, семінарських) занять;
  • методичні рекомендації до організації самостійної роботи здобувачів освіти з освітніх компонент;
  • програми та методичне забезпечення практичного навчання;
  • засоби контролю (згідно з робочою навчальною програмою): екзаменаційні білети; запитання до заліку; завдання комплексної контрольної роботи тощо;
  • тематику та методичні вказівки до виконання курсових (дипломних) проектів (робіт);
  • критерії оцінювання знань здобувачів освіти;
  • підручники та навчальні посібники;
  • електронні ресурси (презентації, схеми, комп’ютерні тести, відео-аудіозаписи тощо).

Інші види навчально-методичного забезпечення освітнього процесу визначають викладачі циклової комісії.

У коледжі розроблено загальне «Положення про курсове проектування у Черкаському політехнічному фаховому коледжі».

Навчальним планом освітньо-професійної програми «Обслуговування верстатів з програмним управлінням і робототехнічних комплексів» передбачено виконання здобувачами освіти курсових проектів з «Технічне обслуговування верстатів з програмним управлінням і робототехнічних комплексів», «Будова і налагодження систем програмним управлінням», «Економіка, організація та планування виробництва».

Тематика курсових проектів відповідає напрямку підготовки фахівців, передбачає елементи творчої роботи здобувачів освіти у відповідності з конкретними умовами виробництва.

Для виконання курсового проекту (роботи) кожному здобувачеві освіти видається індивідуальне завдання, яке затверджується на засіданні циклової комісії. Робота здобувачів освіти над виконанням курсових проектів регламентується індивідуальним графіком виконання.

Кабінет курсового та дипломного проектування забезпечений необхідною навчальною та довідковою літературою, методичними рекомендаціями (вказівками) викладачів коледжу.

Графічна частина курсових (дипломних) проектів виконується на аркушах формату А1 з використанням програм «Splan», «Sprint Layout», «Proteus», тощо.

Державна атестація випускників здійснюється шляхом захисту дипломних проектів. Тематика, структура та зміст дипломних проектів затверджуються в установленому порядку. Організація захисту дипломних проектів дає змогу членам ДЕК об’єктивно оцінити фахову компетентність випускників.  

Навчальним планом підготовки фахівців передбачені навчальна, технологічна і переддипломна практика. У коледжі розроблено загальне «Положення про організацію практичного навчання здобувачів фахової передвищої освіти Черкаського політехнічного фахового коледжу», на основі якого складені програми відповідних практик. Програми практик та завдання окремих видів практик передбачають форми і методи контролю, вимоги до структури і змісту звітів, підведення підсумків практики.

На час практики здобувачі освіти забезпечуються необхідною документацією (програма практики, щоденник, індивідуальні завдання та методичні рекомендації щодо їх виконання тощо). Практика проводиться на провідних державних і приватних підприємствах регіону.

1. Освітньо-професійні програми

2. Інформаційне забезпечення

3. Навчально-методичне забезпечення

4. Матеріально-технічне забезпечення 

5. КАТАЛОГ ВИБІРКОВИХ ДИСЦИПЛІН

6. РЕЗУЛЬТАТИ ОПИТУВАННЯ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ

7. Наші події