Нормативно-правова база
Порядок подання та розгляду (з дотриманням конфіденційності) заяв про випадки булінгу (цькування)
Зразок заяви про випадок булінгу
У своїй діяльності соціально-психологічна служба керується:
Конституцією України, Законами України «Про освіту», «Про фахову передвищу освіту», Положенням про психологічну службу у системі освіти України (Наказ МОН України від 22 травня 2018 року № 509), Положенням про соціально-психологічну службу ЧПФК, Етичним кодексом психолога та іншими законодавчими актами в означеній сфері діяльності.
Завдання соціально-психологічної служби у навчальному закладі:
Метою діяльності соціально-психологічної служби є сприяння створенню умов для соціального та інтелектуального розвитку здобувачів освіти, охорони психічного здоров’я, надання психологічної та соціально-педагогічної підтримки всім учасникам освітнього процесу відповідно до цілей та завдань системи освіти.
Напрями роботи:
1. Діагностика
В рамках даного напрямку проводиться діагностика особистісних якостей, емоційних станів, психічних процесів, вивчення інтересів, цінностей, схильностей і здібностей студентів, міжособистісних відносин, адаптація до нових навчальних умов, оцінка соціально-психологічного клімату в групах та інші види діагностики.
2. Профілактика
Попередження можливих девіацій (відхилень) в поведінці. Надання психологічної допомоги та підтримки особам, які перебувають у стані актуального стресу, конфлікту, сильного емоційного переживання. Формування установок на здоровий спосіб життя, надання психологічної підтримки розвитку особистості з метою збереження її індивідуальності.
3. Корекція
Включає в себе проведення групових тренінгових занять (розвиток навичок спілкування, вирішення конфліктів, розвиток впевненості в собі, творчих якостей особистості, самопізнання і саморозвиток) і індивідуальних занять за результатами діагностики і запитами.
4. Консультування
Індивідуальне та групове психологічне консультування з питань розвитку, навчання, життєвого самовизначення, емоційних проблем, взаємовідносин з оточуючими та з особистих питань.
5. Просвіта
Підвищення психологічної компетентності учасників освітнього процесу. Популяризація психологічних знань.